بهترین دستگاه‌ های کفسابی

پیش از اینکه اقدام به شستشوی کف با استفاده از بهترین دستگاه‌ های کفسابی کنید، لازم است که در ابتدا سطح را کاملا تمیز کنید برای این کار خوب است که از جاروبرقی کمک بگیرید تا گرد و خاک را به خوبی برطرف کند.

کفساب چند منظوره

معمولا شرکت‌های کفسابی در اصفهان از این دستگاه برای تمیز کردن کف سطوح، فرش و سایر کفپوش‌های دیگر استفاده می‌کنند، از چالش‌های استفاده از کفسابی‌های چند منظوره معمولا این دستگاه‌ها به خوبی سطوح سخت را پاک نمی‌کنند.

همچنین برای جلوگیری از خراش انداختن سطوح باید از سری‌های پرزدار برای تمیز کردن سطوح استفاده کنید. درزهای بین کاشی‌ها و مکان‌های غیرقابل‌دسترس به خوبی قابل تمیز شدن نیست و این عامل می‌تواند تاثیرات مخربی بر روی سطح کفپوش شما بگذارد از دیگر معایب این نوع دستگاه‌های کفساب این است که روی فرش به صورت موثر و مطلوب کار نمی‌کنند.

دستگاه کفسابی بخار برای کفپوش

چنانچه که شما به دنبال دستگاهی هستید که تمامی کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی که مابین کاشی‌ها وجود دارد را کاملا تمیز کند، به شما این گزینه را پیشنهاد می‌کنیم. اغلب دستگاه‌های کفسابی دارای مخزن آب هستند که عنصر گرمایشی و یک پد قابل تعویض دارد که می‌تواند عملیات تمیز کردن را به خوبی توسط بخار انجام دهد در بیشتر این دستگاه‌ها برای محافظت از کف کاشی شما باید تنظیمات بخار را بین 15 الی 20 دقیقه تنظیم کنید.

دستگاه کفسابی بخار برای کفپوش

تولیدکنندگان دستگاه بخار کف شویی به مشتریان خود توصیه می‌کنند که داخل مخزن آب ترجیحاً از آب مقطر استفاده شود تا درصد رسوبات به داخل دستگاه جلوگیری شود با این کار عمر دستگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در ضمن نیز پیش از تمیز کردن دستگاه لازم است که شما از دستگاه کفسابی مانند جاروبرقی بر روی سطوح استفاده کنید این کار باعث از بین بردن سنگریزه می‌شود؛ چرا که ممکن است در حین کار باعث خراشیدن سطوح گردد و کاور آن را کدر کند با رعایت کردن تمامی موارد مطرح شده می‌توان تا حدود زیادی هزینه‌ها را کاهش داد.

بهترین دستگاه‌ های کفسابی را بشناسید؟

  1. جاروبرقی حرفه‌ای شارک
  2. جاروبرقی خانگی برای تمیز کردن سطوح سخت
  3. پاک‌کننده سریع Shark DioClean
  4. دستگاه بخارشوی Power flash 1940 Bissell
  5. دستگاه کفسابی spin scrub هوور

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. جاروبرقی حرفه‌ای شارک

از این دستگاه برای تمیز کردن سطوح سخت و دشوار استفاده می‌شود. از ویژگی‌های ظاهری این دستگاه می‌توان به مخزن بزرگ، ظرفیت بالا در عین حال سبک با امتیاز بالا اشاره کرد.

دستگاه کفسابی

از مزیت‌های دستگاه شارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سهولت در حمل
  • مجهز به تکنولوژی مکش مداوم برای تمیز کردن کامل سطوح
  • فرمان چرخش برای چرخش در فضاهای کمک با قابلیت مانور در اطراف اسباب و وسایل نقلیه بدون جلوگیری در کف زمین
  • داشتن گزینه‌هایی مانند قلم استاندارد و خاص
  • طراحی ویژه برای محافظت از گرد و خاک در اطراف محفظه برای پیشگیری از فرار گرد و غبار
  • استفاده از پدهای ضمیمه میکروفایبر دو طرفه برای تمیز کردن سطوح سخت
  • کنترل چرخش با تغییر ضامن برای فعال کردن و غیرفعال کردن
  • استفاده از کابل برق 30 فوتی در دسترس
  • HEPA فیلتراسیون که شامل ذرات کوچک 99.9 درصد از آلرژی‌ها برای هوای تمیز ون پاک
  • از دیگر ویژگی‌های این دستگاه کفسابی که دارای وزن 14 کیلوگرم است همچنین دارای یک گارانتی یک ساله در برابر عیب تولیدکننده است که برای استفاده معمول در ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • برخی از افراد به ویژه افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند مانند آلرژی توصیه می‌شود که این دستگاه دارای مخزن قوطی شکل است که برای تخلیه آن در محیط باز باید محافظت شود که گرد و خاک به شما صدمه‌ای وارد نکند همچنین مجدداً در محل سکونت شما پراکنده نشود.

دستگاه کفسابی Spin Scrub

2. دستگاه کفسابی Spin Scrub هوور

یکی از بهترین دستگاه‌های تمیز کننده کاشی و کفپوش Spin Scrub هوور است. این دستگاه قیمت مناسبی دارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه این است که شما علاوه بر استفاده از آب مقطر در داخل مخزن می‌توانید از مواد شوینده استاندارد مخصوص دستگاه نیز استفاده کنید تا سطوح تمیزتر و براق‌تر شود.

3. پاک‌کننده سریع Shark DioClean

دستگاه کفسابی شارک شباهت زیادی به جاروبرقی دارد این نوع دستگاه یک پاک‌کننده معمولی نیست.

4. دستگاه بخارشوی Power flash 1940 Bissell

در صورتی که کفپوش شما کثیف و آلوده است می‌توانید با استفاده از ابزارها و تجهیزات سطوح سخت را با استفاده از دستگاه‌های بخار شوی یا کفسابی تمیز و پاکیزه کنید. با استفاده از تکنیک بخار می‌توانید سطح را به طور کامل پاکسازی کنید.

در حین استفاده از این دستگاه توجه داشته باشید که درجه بخار دستگاه را زیاد نکنید زیرا این کار باعث آسیب رساندن به کاشی‌ها و سطوح می‌شود در ضمن نیز توجه داشته باشید که بعد از شستشو آب اضافی که مابین کاشی‌ها جمع شده است را خشک کنید.

5. جاروبرقی خانگی برای تمیز کردن سطوح سخت

پاک‌کننده کفپوش به نام Floor EYE 81L2A Bissell Floor از دستگاه‌های کفسابی ارزان قیمت است این نوع دستگاه برای افرادی که نیاز به جاروبرقی برای فرش ندارند دارای یک موتور پرقدرت است که گرد و خاک را از روی فرش برطرف می‌کند. امیدواریم تمامی دستگاه‌های فوق بتواند به شما در انتخاب تجهیزات و ابزارهای مناسب کفسابی کمک کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *