فاکتور‌های ارزشمند کفسابی

برای این که بتوان از خدمات کفسابی برای سالن و یا ساختمان‌های اداری به خوبی استفاده کرد ابتدا باید دانست که عملیات کفسابی در اصفهان به چه صورت انجام می‌شود و این که آیا از تجهیزات و امکانات خاصی برای انجام این کار بهره برده می‌شود یا به صورت دستی عملیات تمیزکاری به روش کفسابی انجام می‌شود؟!
کار کفسابی یکی از فعالیت‌هایی است که امروزه بسیاری از افراد آن را جزء پیشه خود قرار دادند و از آن کسب سود و درآمد می‌کنند. با این حال عملیات کفسابی کار بسیار دشواری نیست بلکه با استفاده از یک دستگاه به راحتی می‌توان تمامی جرم‌ها و آلودگی‌هایی را که بر روی سرامیک ایجاد شده است را از بین برد. با این حال امروزه با پیشرفت‌های زیادی که در رابطه با امکانات و تجهیزاتی که برای تمیزکاری ایجاد شده است به راحتی می‌توان از بهترین دستگاه‌ های کفسابی مدرن بهره برد این دستگاه‌ها می‌توانند تمیزکاری را در حد ایده آل و فوق العاده انجام دهند و به شدت مناسب می‌باشند.
بنابراین برای کلیه مراحل کفسابی به خوبی انجام شود ابتدا باید مراحل اولیه را برای آن در نظر گرفت. برای مراحل اولیه یکی از اولیه‌ترین و راحت‌ترین کارهایی که برای کفسابی انجام می‌شود این است که کف سالن باید تمیز باشد. کف سالن برای سازمان‌ها ادارات و همین طور برای منازل باید تمیز باشد و عاری از هر گونه زباله باید باشد.

کفسابی

اگر زباله یا خورده موادی بر روی سرامیک قرار بگیرد امکان دارد عملیات کفسابی به خوبی صورت نگیرد و نتیجه خوبی را به ارمغان نخواهد آورد و به همین خاطر بهتر است که از دستگاه‌های که برای تمیزکاری اولیه از آن استفاده می‌شود اطمینان حاصل کرد. یکی از نکات دیگری که برای عملیات کفسابی باید در نظر گرفت این است که امکان دارد در سطح سرامیک‌های ایجاد شده در بین لایه و درز‌هایی که برای آن‌ها وجود دارد میزان زیادی گرد و غبار و آلودگی وجود داشته باشد که البته این گرد و غبار و آلودگی در مدت زمانی که از آن‌ها استفاده شده است به مرور زمان ایجاد می‌شوند. البته از بین بردن این ذرات و آلودگی‌هایی که در درزهای سرامیک‌ها قرار گرفته شده است؛ به صورت دستی کار بسیار دشواری است و اگر به صورت دستی بخواهید این کار را انجام دهید زمان زیادی را باید برای آن صرف نمایید و در نهایت نتیجه خوبی نیز نخواهد داشت.

بنابراین اگر از دستگاه‌های که برای کفسابی استفاده می‌شود بهره‌وری خوبی را انجام داد به راحتی می‌توان درزهایی را که دارای گرد و غبار و آلودگی هستند را به راحتی تمیز کرد و این که برای و درخشندگی فوق العاده نیز برای آن انجام می‌شود. بنابراین هر چه آلودگی در مدت زمان طولانی تری بر روی سرامیک قرار داده شده باشد و عمر زیادی از آن گذشته باشد امکان پاک کردن آن بسیار سخت و دشوار می‌باشد. در هر صورت نمی‌توان به راحتی آن را به صورت دستی تمیز کرد. با این حال باید گفت که برای از بین بردن این آلودگی‌ها بهتر است که از دستگاه‌های کفسابی استفاده شود که به راحتی می‌توانند کف سرامیک را تمیز نمایند. البته برخی از دستگاه‌های کفسابی به این شکل هستند که به دو صورت می‌تواند کار خود را انجام دهد و به راحتی می‌توان آن‌ها را هم برای تمیز کردن کف سرامیک به کار برد و همین که امکان تمیز کردن کاشی‌ها کاشی را نیز از آن‌ها می‌توان انتظار داشت.

کفسابی

یکی از نکاتی که باید در رابطه با عملیات کفسابی در نظر گرفت این است که در این روش ابتدا باید دستگاه را بررسی کرد که دستگاه دارای حالت چرخشی می‌باشد یا خیر؟ اگر دستگاه حالت چرخشی داشته باشد سرامیک‌ها به راحتی تمیز می‌شود و تمامی آلودگی‌ها از آن‌ها گرفته می‌شود اما اگر دستگاه حالت چرخشی نداشته باشد تمیزی اثربخش و نتیجه بخشی برای سرامیک نخواهد داشت. در اصل اگر دستگاه‌هایی که برای کفسابی استفاده می‌شود دارای سری‌هایی می‌باشند این سری‌ها اگر جنس نرم داشته باشند به راحتی می‌توانند کف را تمیز کند و هیچگونه ضرر و خسارت به سرامیک وارد نمی‌کند و خش و ضربه را نیز به آن وارد نمی‌سازند. با این حال اگر سری که برای دستگاه کفسابی استفاده شده است خشن و زیر باشد باعث می‌شود که سرامیک از بین برود و خط و ضربه به آن وارد شود در این مرحله اگر سرامیک نیست که نه قدیمی باشد و کارآیی خود و استحکام خود را نیز از دست داده باشد بیشتر ضربه خواهد خورد و سرامیک از بین می‌رود. بنابراین سری که برای دستگاه کفسابی انتخاب می‌شود بسیار مهم است ابتدا برای این کار باید دقت کرد که از چه سری برای آن استفاده می‌شود آیا پارچه است که نرم است یا یک پارچه غیر استاندارد و خشن به کار برده شده است؟
بنابراین سری خشن و زبر باعث می‌شود که سرامیک نیز قابلیت خود را از دست بدهد. با این دستگاه کفسابی تنها قابلیتی که و توانایی که می‌تواند داشته باشد برای تمیز کردن سرامیک کاشی و سنگ است. بنابراین یکی از خوبی که برای این دستگاه وجود دارد این است که نمی‌توان آن را بر روی فرش قرار داد و برای تمیز کاری فرش نیز از آن بهره برد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *